Capitolul 7 partea 2

Oare ce s-a intamplat la cumparaturi? Eram singura in camera de oaspetii a familiei Cullen. Amintirile incepusera sa ma napadeasca. Cand avusesem accidentul, exact acest lucru mi se intamplase si cand avusem accidentul.Oare era o coincidenta sau era ceva mai mult decat atata. Carlisle nu ma lasase sa merg acasa si ii snase pe parintii mei ca nu voi merge pana luni.
-Diana hai jos sa mananci ceva.
-Vin imediat Bella.
-Ce se intampla? Erai asa absorbita de ganduri.
-Bella am o rugaminte sa ma ajuti cu ceva, dar nu vreau ca ceilalti sa afle.
-Sigur. Promit sa nu le zic celorlalti.
-Nu cred ca ceea ce mi s-a intamplat azi e o coincidenta.
-Adica? Ce vrei sa zici?
-Cand am avut accidentul am patit exact la fel. Numai ca a fost cu o zi inainte. E ca si cum istoria s-ar repeta. Pur si simplu nu mai puteam respira, fiecare respiratie era o lupta pentru mine.
-Vrei sa zici ca este posibil sa patesti ceva?
-Nu stiu! Atuncea nu am acordat prea mare importanta accidentului si cum s-a petrecut el. Pur si simplu eram devastata de ideea ca nu o sa mai pot merge, sa dansez. Vreau sa aflu cum s-a petrecut accidentul.
-Sigur ca o sa te ajut.
-Mersi mult!
-Dar cred ca ar trebui sa le spunem si celorlalti.
-O sa le spun dar inainte de toate , vreau sa aflu exact datele accidentului.
-Ok. HAi sa mergem pana nu ne dau disparute.
Am coborat jos . Toata lumea era adunata in sufragerie.
-Diana cum te simti?
-Ma simt mult mai bine.
-Sigur te simti bine?
-Sigur Alice.
-Trebuie sa apara Sergiu in orice moment.
Numele imi parea cunoscut. In trecut am fost indragostita de un baiat pe nume Sergiu. Dar nu avea cum sa fie aceeasi persoana. Trecusera 3 ani de cand nu mai stiam nimca de el.
-A sosit! striga Alice
Imediat a mers si a deschis usa.
-Alice ce bine imi pare sa te vad!
-Si mie Sergiu!
Vocea asta era a Lui, dar cum se poate asa ceva?
-Hey ce mai faceti? V-a fost dor de mine?
M-am intors ca sa-l vad pe Sergiu iubire vietii mele stand in prag Avea acelasi zambet cu care mi-a cucerit inima.
-Diana!?
-Sergiu!
Am sarit direct in brate la el. El ma roti de cateva ori apoi ma lasase jos.
-Voi va cunoasteti? intreba Alice.
-Da numai ca de 3 ani nu ne-am vazut deloc si nici nu am tinut legatura.
-Deci sa inteleg ca acuma ati facut o reintalnire dupa 3 ani?
-Cam asa ceva!
-Deci Diana care mai e viata ta?
-Tot asa cum a fost mereu.
-Dar cu dragostea cum stai?
M-am inrosit instantaneu.
-Pot sa zic ca rau.
-De parca te-as crede!
-Serios! Asta e adevarul!
-Haideti la mancare.
-Dian stie?
-Da!
-Ce sa stiu?
-Ca sunt vampiri vegetarieni.
-Deci tu sti? Dar cum?
-Pai stiu de un an am aflat intamplator.
-Bine!
In timpul mesei mi se parea ca Sergiu se uita cu coada ochiului la mine. Probabil am halucinatii. Cum sa se uite el la mine. Unu la mana eu eram super indragostita de el, dar el ma vedea ca pe sora lui. Asta e viata.
-Deci Sergiu vei locui aicea.
-Da mai ales ca m-am transferat la liceu aicea.
-Vei fi la acelasi liceu cu noi.?
-Da!
-Wow, ce tare.
M-am uitat sa o vad pe Alice cum ramane stana de piatra. Avea o viziune.
-Ce ai vazut Alice?
-Nimic important!
-Apoi de ce ai zambetul ala imens pe fata? am intrebat eu suspicioasa.
-O sa vezi maine la scoala.
-Alice ce o sa se intample maine la scoala?

3 răspunsuri to “Capitolul 7 partea 2”

  1. iar ne-ai lasat in suspans
    sper sa se inpace cu sergiu
    spor la scris :*

  2. :)):)):))….doamne cate intrebari…..:)):))….fff curioasa Diana aceasta…:)):))

  3. vai da ce curiozitate are diana in ea =)):)):)):))

Lasă un comentariu